خدمات پس از فروش

معمولا از کرکره برقی فولادی در ساخت در و پنجره ساختمان ها، بانک و صرافی ها استفاده می شود. کرکره برقی فولادی دارای قیمت و مقاومت بالاتری نسبت به سایر کرکره برقی ها می باشد. به دلیل مقاومت بالاتر امنیتی که کرکره برقی فولادی برای منازل تامین می‌کند قیمت آن بالاتر می باشد .

مزیتی که کرکره فولادی نسبت به کرکره برقی های آلومینیومی دارد این است که مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل سارقین نمیتوانند به راحتی آن را با فشار به سمت پایین خراب کرده و به داخل ساختمان نفوذ کنند. کرکره فولادی در کنار امنیت بالا و ضد سرقت بودن عیبی دارد که برای خرید آن بهتر است این نکته را در نظر بگیرید. کرکره های فولادی چون از تیغه فولادی دارای ورق گالوانیزه ساخته شده اند دارای قوس های زیادی هستند و همین امر باعث میشود که کرکره فولادی در حین کار کردن صدای زیادتری نسبت به تیغه های دیگر تولید می کنند اما چون این تیغه ها ضمانت ضد سرقت دارند در بحث امنیت این گزینه بهترین انتخاب است.

اساسی ترین و مهم ترین قسمت در ساخت کرکره برقی فولادی تیغه های کرکره برقی می باشند که معمولا از جنس ورق گالوانیزه ساخته می شوند.

مهمترین ویژگی کرکره برقی فولادی به ضد ضربه بودن و مقاومت بالای آن در برابر فرسایش و آسیب های محیطی اشاره کرد از جمله: باد . باران . تغییرات دمایی و فشار که همین مقاومت باعث میشود که کرکره به مرورزمان آسیب کمتری ببیندو به طول عمر آن کمک بیشتری میکند که حتی می توان این گزینه را انتخاب کرد.

کرکره برقی فولادی پوشش رنگ دائمی از جنس متالیک و الکتروستاتیک قرارگرفته که آن را در برابرنورخورشید و تغییرات دما و جوی مقاوم میکند و دارای انواع رنگ می باشد که متناسب با دکوراسیون محل پروژه هماهنگ کرد.

تیغه کرکره آلومینیومی معمولاً در کارگاه ها ساخته می شوند تیغه کرکره فولادی به صورت کارخانه ای ساخته می شوند که دارای ورق گالوانیزه ضد زنگ میباشد و حدودا بین 8 تا 10 کیلو گرم است.

تیغه فولادی در انواع مختلفی در بازار موجود میباشد:

تیغه کرکره برقی فولادی تک جداره : استحکام فیزیکی و مکانیکی بالاتری نسبت به سایر تیغه ها دارد. مقاوم در برابر سوراخ شدگی ضربه خوردگی و برش تیغه ها است ا ز لحاظ ظاهری متفاوت تر از تیغه های آلومینیومی است. تیغه های فولادی همان تیغه های گالوانیزه هستند که بصورت تک جداره و با ضخامت بیشتراز تیغه های دو جداره به روش رول فرمینگ تولید میشود.

تیغه کرکره فولادی فول پانچ: نوعی تیغه ی فولادی تک جداره است که در تمام سطح آن سوراخهایی به شکل مربع مستطیل و دایره ای ایجاد شده است برای عبور نور و زیبایی کاربرد دارد.

تیغه کرکره برقی گالوانیزه دو جداره دارای فوم: استحکام بالاتری دارد و عایق گرمایشی و سرمایشی و عایق صدا است برای سرد خانه ها و آشیانه ها و پارکینگ های جنوبی که سر و صدا حائز اهمیت است استفاده میشود.

این کرکره یک محصول امنیتی به شمار می‌رود که در ساخت در و پنجره برای مکانهایی که کاربرد خانگی و صنعتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد اما قیمت این نوع کرکره نسبت به سایر کرکره ها به خاطر امنیت و پایداری و رنگ دائمی آن بالاتر است و سرو صدای آن در هنگام کار کردن به خاطر تعداد و قوس زیاد تیغه ها بالاتر است.

از جمله عواملی که در تعیین قیمت کرکره برقی موثر است تعداد تیغه ها وجنس تیغه ها وابعاد تیغه هاواندازه قسمتی که برق باید در آن قرار بگیرد است.

تیغه ی فولادی در دو ضخامت تولید میشود:

تیغه ی ساده و پانچ شده 80 با ورق و رنگ کوره ای الکترواستاتیک که ضخامت آن 1 میلی متر میشود.

تیغه ی ساده و پانچ شده 100 که با ورق 1 میل و رنگ الکترواستاتیک ضخامت آن 2/1 میلی متر میشود.